2013. március 22., péntek

Mi vonzó egy tornadresszben? - mások szerint

 
Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is, szerintetek mi jó a tornadresszben. Addig is összegyűjtöttem a netről néhány véleményt, hogyan gondolkodnak erről mások.

„Amikor meleg van, akkor többnyire hosszú ujjú dresszt veszem fel, mert kint letusolok a kerti tusnál és mivel a hosszú ujjú dressz gyakorlatilag minden testrészemet érinti, így jól le lehet hűsölni és nagyon kellemes érzés. 17/L”  - Bizony, egy nyári forró estén nincs jobb, mint vizes tornadresszben hűsölni.
„Kipróbáltam én is a tornadresszt (persze eleinte elhagyott területen) és rájöttem, hogy ha izzadok is annyira légáteresztő a menetszélben, hogy alig izzadok le, nagy melegben kellemesen hűsít.”
„A nyári szüneteket általában vidéken, a családi nyaralóban töltöm, ott akárhányszor akármit mozgok,… akkor én is mindig csak egy dresszben vagyok. A végén beállok a kerti zuhany alá, majd abban fekszek ki a napra, míg meg nem száradok.”

„Ha nyáron elmegyek kocogni, akkor sokszor csinálom azt, hogy nem veszek alá bugyit melltartót és fölé sem veszek semmit. Ilyenkor lemegyek a tópartra futok kb. 2 km távot, majd megmártózok a tóban óvatosan és úszok is egy hosszt benne. Utána a sziklákon napozok hogy megszáradjak és kényelmesen hazasétálok.”
„Olyan mintha meztelen lenne az ember, mert semmiben nem akadályoz, mégis amit kell azt takar. Ideálisnak tartom, ami azt illeti lehetne elterjedtebb.” 
- Valóban érdekes, hogy Európa nyugati országaiban és például az USA-ban elterjedtebb a tornadressz, mint nálunk. Ezt a vásárlási lehetőségek száma is jelzi, és jó néhány videót találni a youtube-on, ahol iskolás korú lányok büszkén mutatják, milyen tornadresszeik vannak szekrényükben - vagyis nem utálják. Lehet, hogy azért, mert nem erőltettek rájuk minőségben silány, kötelező egyen dresszeket, hanem maguk találhatták meg a számukra mindenben megfelelő dresszt? Nem tudom.

„Teljesen jó a mozgásra, nem is értem hogy sok női társam miért utálja. Teljesen a testhez simul, nem lötyög rajtam, izzadás esetén nem tocsog rajtam a légáteresztő anyaga miatt. Ezek mellett téli sportolásnál kiváló aláöltözet, mert nem fázik fel az ember, ha kilóg a dereka és kényelmes is.”  - Magam csak annyit fűznék hozzá, egy tornadressz viselése nyilván sokkal egészségesebb, mint egy szabadon maradt derék és csípő. Férfi szemmel pedig egy nőn legalább annyira szexi is.
„Nem mellesleg kiemeli a női vonalakat, tehát férfiszemmel nézve is ideális ruhadarab.
Mindemellett anyaga megegyezik a fürdőruhák anyagával, tehát még ez sem lehet(ne) kifogás a lányok részéről. Mégis sokan fanyalognak miatta.”
- Hát ez az! Lányok! A fiúk nem azért néznek meg titeket, mert furcsa, vagy ciki tornadresszben lenni, hanem mert tetszetek nekik! Ha nem így volna, nem néznének!

„A tornászok által is használt tornadresszek minősége és kényelmi szintje is megfelelő lehet. A multik poliészter csodáitól sokat nem lehet várni....”
-
Egy valamire használható felnőtt, vagy nagyobb gyerek méretű tornadressz ára ma körülbelül ötezer forintnál kezdődik. A kétezer forintos dresszben senkinek nem lesz sem hosszú öröme, sem jó tapasztalata, tehát nem fogja jól érezni magát.  
„Manapság a tornászok nagyon szép dresszekben mutatják be a gyakorlatokat, max gyakorlásnak húznak hagyományosat…Na mindegy, nekem a tornadresszről azok a királykék műszálas förmedvények jutnak eszembe. Nem csoda, hogy utálom. 22/L”
„Én is szertornázok és ugye azok a dresszek megint másfajták, mert tartósabb anyaguk van, drágább is valamivel és ugye zártabb, főleg ha hosszú ujjú és hosszú nyakú dresszről van szó. A sima normál iskolai dresszekből eléggé nagy a nyakkivágása, és a bugyis része is nagyobb és annak gumija meg a varrása is elég selejtes, ami könnyen szétválik…A tornadresszek közül főleg az olcsó vackok nagyon kényelmetlenek, és be is lehet fülledni. Nekem 4000 Ft-os hosszú ujjú dresszem van, az hivatalosan táncra van kitalálva, de én rendes tesin is viselni szoktam, és valóban kényelmesebb is és szellőzik is. 16/L”- Vagyis nem vagyok egyedül a véleményemmel, miszerint olcsó vackok alapján nem szabad kijelenteni, hogy a tornadressz egy kényelmetlen, viselhetetlen, elavult ruhadarab.
„Hogy régebben miért nem kellett mindenkinek azt nem tudom, de van olyan gondolatom, hogy így alakult ki. Ha fordítva alakult volna, az lenne társadalmilag elfogadott.”
-
Igen. Látod, ennyin múlik az egész. Ha úgy alakult volna, hogy a fiúk "sajátítják ki" maguknak a tornadresszt, ma talán egy nő írna ide helyettem, milyen szívesen venne fel tornadresszt.

„Nagyon szép ruha és véletlenül sem pedofil, már csak azért sem, mert akkor ennyi erővel a fürdőruha is az lenne, sőt a bikinit hová sorolnád? Te betiltanád a strandon a lányoknak, tiniknek, nőknek? Pedig ugyanabból az anyagból van, csak a felsőrész más kialakítású, esetleg színes.„ - Ehhez csak annyit fűznék hozzá, ha valaki mereven elutasít valamit, sajnos úgysem lehet logikus érvekkel sem meggyőzni más vélemény elfogadásáról. Ha valaki eltér a megszokottól, rögtön olyan jelzőket aggatnak rá, ami nemhogy nem igaz, de sértő is lehet. Igen, sértő, hogy olyan témáról alkot valaki szélsőséges véleményt, amit egyáltalán nem ismer. És itt egy újabb ok, amiért nem vállalja nyilvánosan szinte senki, hogy férfiként szeret tornadresszt viselni.
„Ez a tornadressz dolog csak valami fétis mánia, ami sokunknál benne van, hogy felizgulunk erre, ha egy lányt ilyenben látunk, … ezeknek a többsége egyáltalán nem meleg vagy idióta perverz csak egy adott ruhadarabra felizgul. … Régen is tuti volt ilyen, főleg amikor még mindenhol csak ebben láttunk lányokat tesizni, csak akkor nem volt ilyen fejlett a technika, hogy interneten névtelenül a fiúk kijelentsék, hogy vonzódnak a dresszekhez. Ez egy egyszerű fétis ami mindannyiunkban megvan, csak mindenkiben máshogy van ez a dolog.”
 - Hát igen, a technika. Az internet előtti időkben én sem tudtam, mi ez az egész. Meg is lepődtem rajta rendesen, amikor kiderült, nem vagyok egyedül. Internet nélkül máig sem tudnék róla, és talán egyszer az internet miatt következik be az is, hogy kevesebb megvetéssel találkozik a magamfajta, aki egyszerűen csak saját örömét keresi, határozottan nem mások kárára vagy hátrányára!

Szóval várom véleményeiteket: szerinted miért jó (vagy rossz) a tornadressz? Természetesen elfogadok ellenvéleményt is mindenkitől, aki kulturáltan meg tudja fogalmazni mondandóját.

3 megjegyzés:

  1. Senkinek nincs semmilyen véleménye?

    VálaszTörlés
  2. Számomra sokkal szexibb egy lány ilyen hosszú ujjú tornadresszben mint bármi fehérneműben, bikiniben stb. Hogy miért? Egyszerű a válasz, mert gyönyörű szép és finom az illata!

    VálaszTörlés
  3. Nekem talán az, hogy kiemeli a lányok idomait, mivel testükhöz simul, elképesztően szexivé varázsolva őket. Ezt jó értelemből írtam. Beindítja a fantáziát, milyen lehet egy dresszes csajhoz odabújni, megsimogatni Őt, mit rejthet a dressz, milyen lehet úgy eltölteni egy estét, hogy mindkettőnkön (rajtam és a csajon is) dressz van. :-) A hölgyek véleményére itt is kíváncsi lennék. :-)

    VálaszTörlés